Известие

Collapse
No announcement yet.

Алтернатор от алфа 145/146 боксер на алфа 33

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Отзаде има ли голяма игра с буксата
    33 16v/MR2 SW20/S3 8L

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
      Отзаде има ли голяма игра с буксата
      Няма.
      Слагаш на силовия 8 мм кабелна обувка, а на другия 5мм и си готов.
      Най-добре е да си вземеш алтернатора с кабела от 154/6. Тогава няма такива упражнения.
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
        Отзаде има ли голяма игра с буксата
        Нов силов кабел с уши от двете страни и слагане на накрайник с ухо на тънкия кабел.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от MrX Покажи съобщение
          Нов силов кабел с уши от двете страни и слагане на накрайник с ухо на тънкия кабел.

          Мдааа, и аз си сложих нов, по-дебел, все пак е по-мощен алтернатора, добре е и кабела да е по-якичък.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
            Мдааа, и аз си сложих нов, по-дебел, все пак е по-мощен алтернатора, добре е и кабела да е по-якичък.
            Такъв е оригиналният кабел на това динамо. Силовата клема също е подсилена.
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
              Такъв е оригиналният кабел на това динамо. Силовата клема също е подсилена.
              Именно. Аз даже и кабела от стартера до акумулатора съм го сменил с по-дебел. За по-сигурно. ти в мен съмняваш ли се?
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • #37
                Колеги, колко кабела имате на старата букса? Аз имам зелен (тънкия) и два еднакво дебели предполагам силови ?
                33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                  Колеги, колко кабела имате на старата букса? Аз имам зелен (тънкия) и два еднакво дебели предполагам силови ?
                  Тия двата дебелите са силовите. Два са, защото старите имат по две кабелни обувки.
                  Или на тях слагаш една 8 мм или си намери оригиналния
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #39
                    двата червени отбелязани В+ са заедно и от алтернатора отиват на стартера и от там на акумулатора.
                    всъщност силовата линия е акумулатор-стартер-алтернатор.
                    третото кабелче отива на лампата за зареждане на таблото и служи и за първоначално възбуждане на ротора на алтернатора.
                    освен това на 33-ковия има още една букса отделно където се закача кондензатор.
                    на стартера (по точно на соленоида му) имаш пак 3 връзки. на едната е закачена шина която се вижда как влиза от соленоида към четките на стартера. на другата е всичко де що е + и 3-тата е + от контактния ключ за задействане на стартера.
                    точка

                    Comment


                    • #40
                      колата ми зарежда 13,7в. на празен ход. сложих един резистор 56 ома 5 вата,както писаха в предните постове.сега динамото зарежда 13,9 на празен ход и 13,6 с включени светлени.Въпроса ми е трябва ли да сменя крушката с диод и резисторче или да я оставя така.
                      alfa 33 1,7 IE 89гд.[SIGPIC]
                      alfa 33 1.7 IE 92гд.
                      alfa 166 2.4jtd 02гд. 150к.с.
                      lancia delta 1.9td 99гд.

                      Comment


                      • #41
                        не е нужно!

                        ПП
                        сега гасне ли лампата на таблото за зареждането веднага.
                        Last edited by kolev; d.m.y г., 13:07.
                        точка

                        Comment


                        • #42
                          да веднага гасне.преди трябваше да и подам повече газ.
                          alfa 33 1,7 IE 89гд.[SIGPIC]
                          alfa 33 1.7 IE 92гд.
                          alfa 166 2.4jtd 02гд. 150к.с.
                          lancia delta 1.9td 99гд.

                          Comment


                          • #43
                            като покараш няколко дена да ти се дозареди акумулатора пак измери. вероятно ще видиш 14,4 на празен ход
                            точка

                            Comment


                            • #44
                              пфф... Колев, по-лесно да сложа един резистор отколкото да сменят динамото?
                              33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                                пфф... Колев, по-лесно да сложа един резистор отколкото да сменят динамото?
                                Maй още не разбираш защо ги сменяваме.
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X